Weblog - my first web diary

Category: Zajímavosti

 Lodní motory Selva v dnešní době (Jonáš Řepa - 28. 01. 2011, 12:32)
V poslední době se množí pomluvy na lodní motory SELVA, a proto bych se zde rád vyjádřil k některým aspektům výroby motorů SELVA. Před pěti lety skončila výroba 2-taktních lodních motorů SELVA vyráběn......
 Zimní údržba lodí se zabudovaným motorem (Jonáš Řepa - 15. 12. 2009, 18:26)
Zimní údržba lodi se zabudovaným motorem: ČLUN: - Umytí člunu a odstranění nečistot. - Oprava Gelkoatu, přebroušení a vyleštění povrchu. - Popřípadě natření kýlu člunu antivegetativní barvou. - Vyjmut......
 Zazimování člunu se závěsným motorem (Jonáš Řepa - 01. 11. 2009, 10:17)
ČLUN: - Umytí člunu a odstranění nečistot. - Oprava gelkoatu, přebroušení a vyleštění povrchu. - Popřípadně natření kýlu člunu antivegetativní barvou. - Vyjmutí čalouněných dílců z lodi a uložení do s......
 Problematika propelleru - lodního šroubu (Jonáš Řepa - 13. 07. 2009, 13:56)
VÝBĚR lodního šroubu - VRTULE Výběr vrtule je velmi důležitý pro přenos výkonu motoru do vody. Akcelerace, rychlost, výkonnost, stabilita a otáčky motoru, to vše je ovlivněno výběrem vrtule. Optimální......
 Recenze ARIMAR Seapioneer 430 (Jonáš Řepa - 01. 04. 2009, 11:41)
Jeden z našich spokojených zákazníků vytvořil hezké stránky o člunu ARIMAR Seapioneer 430! Protože na webu je o tomto člun jen málo informací a fotografií tohoto modelu, rozhodl se něco nafotit a naps......
 Co je lepší 2X150 nebo 1x300? (Jonáš Řepa - 26. 03. 2009, 16:50)
Co je lepší? 2 motory 150 koní, nebo jeden motor s výkonem 300 koní? Odpověď není jednoznačná, protože výsledek je závislý na prioritách, které jsou pro každého jiné. Navíc se jednotlivé hodnoty v růz......

Category

Archive

Czech Marine s.r.o.

Průmyslové zóny Dubičné 98

373 71 České Budějovice

+420 602 494 240

www.czmarine.cz